torsdag 24 april 2014

ÅTERBRUK-VÅREN 2014

Det här med att blogga gör att man blir aldrig sysslolös och dom blogg vänner man fått pumpar en full med den ena iden bättre än den andra . I dag när jag besökte lopplisa fick jag tipset om att klockarbarn drar igång en ny återbruks utmaning .
Är ni fler som vill delta så klicka på den här länken i högra spalten , ju fler desto roligare .
på måndag kör vi igång .


Jag kommer givetvis att delta och känner mig riktigt laddad för denna utmaning .
Så under tiden jag klurar ut vad jag ska hitta på till mitt första bidrag kan ni få titta på dom här bilderna som jag tog under min loppis runda .

Är dom inte charmiga .

3 kommentarer:

  1. Tjusig make over! Före-bilder? Attans svåra att hinna ta, innan pusselivern river igång från noll till hundra på ett kick.

    SvaraRadera
  2. Ha ha.. nu ser jag ju att kommentaren skulle ha hamnat i det senare inlägget..

    SvaraRadera
    Svar
    1. HA,HA Inte bara pyssel iver här ..

      Radera