måndag 21 april 2014

DALAHÄSTAR AV TIDNINGS RETURER

Då börjar påsken lida mot sitt slut och jag hoppas ni har haft det underbart i solen . I dag tyckte jag att det var dax att återgå till lite mer normala rutiner och klev upp till väckar klockan och satte mig och snurrade papper .
Ha,Ha nä inte fullt så galen är jag men jag har i alla fall gjort mig av med veckans tidnings returer och istället flyttade 2 dala hästar in i vårt hus .


Dom är tillverkade på samma sätt som bokstäverna som ni hittar under etiketten ÅTERBRUK PAPPER har med andra ord klippt ut hästarna i kartong och limmat över pappers rondeller , målat ett varv och slutligen lagt decopage .


Nu ska jag fortsätta njuta av den sista påskdagen .

2 kommentarer:

  1. Så somriga och fina hästar! Samma färger som en princesstårta. :)
    Kram
    G

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det Gerdis , ska nog prova att göra lite ruffigare modeller oxå . dom var rätt roliga att pilla med .

      Radera