onsdag 18 juni 2014

MASSPRODUKTION AV TAVLOR .

Ett märkligt fenomen när man tar beställningar är - när jag tar emot beställningen känns jobbet enormt roligt och jag kastar mig in i det med full inspiration, när jag kommit halva vägen börjar det bli trögt och den sista biten känns som att den aldrig ska bli färdig. När det slutligen är klart och man rimligtvis borde känna sig nöjd.
ja men då saknar jag det för vad ska man nu göra.ha,ha känner ni igen det.
I dag har jag haft massproduktion av tavlor och jag kan nog säga att det kändes lite enformigt på slutet.


Men jag fick ju tillfälle att testa min nya stämpel.visst är den fin.I fortsättningen ska jag inte vara så blygsam utan faktiskt märka alla alster.

2 kommentarer:

  1. Halloj!
    Den tavlan gillade jag, är det en servett eller bild du klistrat på?
    Kram Arja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Arja , ursäkta det sena svaret - det är servetter som jag köpt av tjej i en fb grupp som jag använt .

      Radera