tisdag 16 september 2014

UUH - KUDDEN

HA,HA Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.Grävde lite i mina lådor och hittade ett par gamla blåa gardiner som jag tänkte sy några kuddar av, lite trist kan man ju tycka med bara blått så jag sydde dit lite virkad spets och när jag nu fått upp ångan är det väl lika bra att brodera oxå när man ändå är i farten. Ja i farten kan man lugnt säga för innan jag visste ordet av blev det så här .


UUH, ha,ha det var inte alls meningen utan tanken var ju att det skulle stå MUCH. Men istället för att göra om och göra rätt så fortsatte jag att svamla till det och kudde 2 fick denna passande text .


Nu ska jag lägga huvudet på kudden och invänta JOHN BLUND tror han kommer efter jag lagt ut mina budskap .
kolla in symötet om ni vill se dom övriga bidragen och ha en trevlig kväll .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar