tisdag 3 februari 2015

LALYLALA

Det här bloggandet går i vågor och på senaste tiden har det gått trögt , riktigt trögt .
Kanske kan det bero på att flera av mina favorit bloggar lagt av och till och med släckt ner sina bloggar , mycket tråkigt. Jag saknar mina blogg vänner.
Men jag fortsätter och i veckan har jag försökt mig på den trendiga figuren LALYLALA .
Tyvärr begrep jag ingenting av mönstret som var på engelska så jag googlade fram en bild och försökte härma den så gott det gick. Inte helt korrekt men ganska lik i alla fall och jag får helt enkelt kalla dom en egen variant av LALYLALA .


Dom här hade jag tänkt adoptera bort för 150 kr styck + 50 kr i frakt. Dom är 37 cm höga och kommer att läggas ut i shoppen. Har även uppdaterat shoppen med lite annat som blivit över .
Så ni är välkomna att kika in .


Fler bidrag till kvällens symöte hittar ni som vanligt under länken .

2 kommentarer:

  1. Hej, jag vet att du brukade läsa min blogg men jag var tvungen att släcka ner den, tyvärr, pga av hot mot min familj. Men jag finns på FB :) Lägger ut lite pyssel då och då på en sida som jag kallar By Gerdis. Välkommen att titta in till mej där! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. FY!! Hot mot familjen lät riktigt obehagligt , hoppas ni alla mår bra . kikar in hos dig på fb istället . Kram till er alla .

      Radera