måndag 20 april 2015

PIMPAD GRIS FÖR SPARANDE .

Spara pengar är väll någonting vi alla behöver göra mellan varven , Men att spara i en rosa plast gris kändes inte riktigt tilltalande och inte kan jag ju gå och köpa en ny gris nu när jag sparar . Det verkar ju dumt .



Så jag bestämde mig istället för att försöka förlänga livet på den rosa stackarn och tejpade in hela grisen i alutejp .
För att få lite mer metall känsla så la jag ett varv svart färg över tejpen och torkade av lite med vanligt hushålls papper.
Slutligen knöt jag en liten rosett i svart spets runt halsen.


Väldigt snabbt och lätt pyssel. Nu är det bara att vänta på att den fyller sig .

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Sanna den är lite beroende framkallande den här tejpen och funkar ju att använda på allting .

      Radera