söndag 14 juni 2015

SOMMAR VÄSKOR

Så tar vi semester och i år har vi semester hela familjen samtidigt. Äldsta grabben har redan hunnit en sväng till Barcelona och minstingen har haft fullt upp med moppe / EPA körkortet . Vi har inga jätte planer mer än att bara ta det lugnt och låta dagarna komma och bli som det blir . Med andra ord stoppar jag även beställningar under sommaren .
Men givetvis pysslas det i alla fall och i min UFO hög hittade jag ett gäng virkade rutor . Ursprungsplanen har jag totalt glömt bort , förmodligen tog ork och inspiration slut . Men när jag tog upp det igen så ser jag att även garnet var slut och av det lilla som fans kvar så virkade jag bara ihop rutorna tillsammans med en axelrem och det hela räckte i alla fall till 2 väskor .



Ibland blir det inte som det var tänkt , men rätt ok i alla fall .

1 kommentar:

  1. Best youtube videos on youtube
    Videos by Videos · Best youtube videos on youtube · Best youtube videos on youtube · Best youtube videos on youtube · Best videodl youtube videos on youtube · Best youtube videos on youtube · Top youtube videos

    SvaraRadera